Recenze - Bez dechu

30. června 2012 v 21:59 | Hutchersonová
Abduction / Bez dechu
Akční / Thriller / Mysteriózní / Drama
USA, 2011, 100 min
Režie: John Singleton
Hudba: Ed Shearmur
Hrají: Taylor Lautner, Maria Bello, Jason Isaacs, Sigourney Weaver, Alfred Molina, Michael Nyqvist, Lily Collins, Elisabeth Röhm, Aunjanue Ellis, Denzel Whitaker, Roger Guenveur Smith, Ilia Volok, Victor Slezak, Tim Griffin, Ken Arnold, Nickola Shreli

Mladý Nathan Harper (Lautner) jednoho dne objeví svojí fotografii na webové stránce s pohřešovanými dětmi. Rychle zjišťuje, že jeho "dosavadní" otec a matka rozhodně nejsou jeho skutečnými rodiči. Nyní chce víc než cokoliv jiného odkrýt svoji pravou identitu. Do cesty se mu však připletou vládní agenti a začíná jej pronásledovat policie. Co stojí za tajemstvím jeho pravého jména a rodiny? Z pronásledování se stává divoká a nebezpečná hra o Nathanův život, ve které při něm stojí jeho přítelkyně Karen (Lily Collins). Svůj boj o pravdu ale Nathan nehodlá vzdát.

MŮJ NÁZOR: Na tento film jsem se strašně těšila tehdy, kdy byla pro mě Number one Twilight saga. Jakmile ale tento film vyšel, nějak jsem ztratila chuť ho vidět a podívala jsem se na něj až včera. Musím říct, že mě tento film vůbec nezklamal, právě že naopak. V hlavní roli přitažlivý Taylor Lautner se do role Nathana naproto hodí a krásná herečka Lily Collins mě hodně překvapila, co se týče hereckého výkonu. Miluju tu chemii, co se v tom filmu nachází a akčnost celého filmu. Vůbec jsem se u toho nenudila a tenhle film bych jedině mohla doporučit dál. Jedno ale nechápu. Proč mají všechny herce/herečky z Twilight zaškatulkované a mají něco proti nim. Tohle je naprosto jiný žánr a moc se to režisérovi povedlo.!:)

Hodnocení:

Recenze- Red Riding Hood

25. dubna 2012 v 19:59 | Hutchersonová
Red Riding Hood / Červená Karkulka

Fantasy / Horor / Mysteriózní

USA, 2011, 100 min
Režie: Catherine Hardwicke
Hudba: Brian Reitzell
Hrají: Amanda Seyfried, Gary Oldman, Lukas Haas, Virginia Madsen, Billy Burke, Michael Shanks, Julie Christie, Shiloh Fernandez, Michael Hogan, Darren Shahlavi, Lauro Chartrand, Max Irons, Kacey Rohl

V romantickém fantasy thrilleru Červená Karkulka hraje Amanda Seyfried mladou a krásnou Valerii, která se zmítá mezi dvěma muži. Zamilovala se do hloubavého samotáře Petera (Shiloh Fernandez), avšak její rodiče dohodli sňatek se zámožným Henrym (Max Irons). Valerie a Peter nechtějí ztratit jeden druhého, proto se rozhodnou pro útěk, když se dozvědí, že Valeriina sestra byla zavražděna vlkodlakem, který loví v tmavém lese obklopující vesnici. Lidé z vesnice udržují po celá léta nelehké příměří se zlou bestií tím, že jí nabízejí každý měsíc zvířecí oběť. Pod krvavým úplňkem si vlkodlak vybere ale oběť větší - lidský život, a tak lidé hladoví po pomstě zavolají známého lovce vlkodlaků, otce Solomona (Gary Oldman), aby jim pomohl bestii zabít. Solomon ale upozorní vesničany na to, že se vlkodlak přes den mění v člověka a že to může být kdokoliv z nich. Když počet obětí roste s každým úplňkem, začne se Valerie domnívat, že vlkodlakem by mohl být někdo blízký. Panika svírá celou vesnici a Valerie zjišťuje, že má s nestvůrou jedinečné spojení - takové, které je neúprosně táhne k sobě. Díky tomu se Valerie stává podezřelou ale zároveň i návnadou.

MŮJ NÁZOR: Amanda Seyfried je má oblíbená herečka z dob Mamma Mia, a proto když jsem viděla, že se natáčí "pohádka" s ní v hlavní roly, řekla jsem si, že to určitě bude stát za to. A stálo. Od začátku filmu mě cosi upoutalo a hltala jsem každou scénu. Hudba, světla, doplňky a všechno naprosto sedí. Do originální červené Karkulky to má docela daleko, ale i tak si vás to získá. Příště se více rozepíšu!!!!

HODNOCENÍ: 70%